BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 17 August 2011

18 Ogos 2011

Khamis, 5.50am


Lil baru habis sedut gas, aku pulak baru selesai letak kahak specimen dekat botol tu.
tapi geram betul.. masa buat tu ta nak pulak dia batuk2 ke apa.. dah cuci muka, berus gigi baru dia nak batuk-batuk dan keluarkan kahak dalam erti kata yang sebenarnya.

Tak boleh la pulak guna yang ini.. specimen yang diperlukan adalah kahak pertama yang kita bangun pagi selepas kita berpuasa semalaman.

Mata mengantuk, tapi malas nak tidur balik, hari ni aku bercadang nak masuk office sekejap.
1. Nak amik x-ray yang aku tinggalkan dekat office
2. Bberry aku yang terbaru aku tinggalkan dekat office jugak
3. Banyak kerja office yang harus aku beresken, terutamanya berkenaan dengan payment yang dah nak mati deadline nyer, silap2 dah mati pun.
4. Cuti pun dah elek, yang ada earn ngam-ngam tinggal nak apply untuk raya... kalu dihabiskan alamat aku tak raya lah.
6. etc etc etc..

Masuk hari ke4 ni macam rasa dah biasa aja duduk kat hospital ni, rasa malas pulak nak berkemas balik. Sama gak macam duduk kat hotel, makan minum semua disediakan, siap hantar kebilik lagi.. katil orang kemaskan, bezanya, badan kita dicucuk dengan jarum suntikan... tu aja.

Hospital ni tak lah sebesar KPJ yang bersebelahan aja tu, tapi aku memang suka kat sini sebab dia tak berapa besar, at least nurse-nurse dia pun selesa sebab tak jaga terlalu ramai patient, doktor pun baik sangat.
bukan setakat pagi, selepas subuh dah datang mengecheck... dapat la dia tengok muka kami bangun tidur ngan serabai kusut masai.


0 comments: