BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 17 August 2011

shooting dibulan puasa

kat KPMC ni semalam ada beberapa orang artis buat shooting.. entah produksi mana aku tak sure.
Rasanya ada yang terjengah daffodil room ni.. buat terperanjat kami aja.

Korang rasa shooting kerja yang memenatkan tak, I mean kalau compare kerja kat ladang ker @ bersawah ker.
Dulu masa kakak aku cerita yang mereka ni menyediakan setong bekalan air sirap aku tak percaya (masa tu entah group mana shooting kat Hospital Sabak Bernam)..

Tapi hari ni aku mula mempercayainya.. bukan setakat air, order McD pun ada.. Subhanallah.. harap-harap mereka ni mendapat hidayah.. Rasanya tak semua tak puasa, hanya segelintir kut.. mungkin orang yang sakit kat hospital ni pun ada yang berpuasa.

Teringat cerita pengalaman seorang ustaz yang berkerja diJAWI dahulu... shooting suasana hari raya dibulan puasa.. mereka betul2 makan macam hari raya.... Wahai artis... syurga neraka itu tidak mengira kamu siapa, terkenal atau tidak.. bahkan aku pun kena mengingatkan diri aku juga... tak ada aku bangga dengan dunia artis sekarang ini... Sengal rasanya kalau kita terlalu memuja-muja mereka ni... nasib baik aku dari kecil sampai sekarang tak berapa minat artis-artis ni.. cuma pernah jatuh cinta dekat Anuar Zain aja masa aku muda-muda dulu ha ha ha.


0 comments: