BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 1 March 2012

Rindu

Assalamualaikum...

Rasanya dah lama aku tak bukak blog aku ni, hampir lupa password sendiri..

Bukan bererti aku dah berhenti menulis, tapi kesempatan tak ada, balik kerja penuh dengan aktiviti makcik-makcik jemah.. banyak jemputan sana sini, yang aku tak dapat tunaikan pun hahaha.

Malam ni ada jemputan bacaan yassin kat rumah makcik noor, tapi badan tak berapa sedap, hidung sumbat, tekak sakit.. kesudahannya aku bukak laptop dan mula menulis

Perancangan asal ingin menulis tentang lawatan ke Kota Padang dan Bukit Tinggi minggu lepas, tapi malas la pulak nak mengasah minda malam-malam ni...

Azan dan berkumandang disurau.. choww dulu, nak tunaikan kewajipan yang paling utama.. aku pendek umur awet muda pulak selama-lamanya.

0 comments: